Handelsvilkår

Generelt

På hjemmesiden www.kvalitetssokker.dk sælges der strømper, sokker og andre tekstilvarer. Alle priser på Kvalitetssokker.dk er angivet i DKK og er altid inklusive dansk moms på 25%. Kvalitetssokker.dk og/eller holdet og virksomheden bag, vil aldrig videregive dine oplysninger til tredjemand. Alle kreditkortinformationer er utilgængelig for os, da hele betalingsprocessen foregår via en krypteret forbindelse.

 

Cookies

Vi anvender cookies til at registrere, hvad vores kunder ser på i butikken, styre købsflow samt til at måle trafikken og salg på på shoppen. Vi benytter disse oplysninger til at forbedre vores hjemmeside, tilpasse vores vareudbud og øge vores service. Ønsker du ikke at acceptere cookies, kan du indstille din browser til automatisk at afvise cookies eller underrette dig hver gang et websted anmoder om at gemme cookies. Benyt din browsers hjælpefunktion for at få flere oplysninger.

 

Bestilling og betaling

Der kan udelukkende bestilles varer hos Kvalitetssokker.dk gennem vores hjemmeside, www.kvalitetssokker.dk. Alle ordrer kan udelukkende betales med kreditkort. Vi accepterer VisaDankort, Visa, Mastercard og Maestro. Al data sendes som krypteret data ved hjælp af de nyeste teknologier og sikkerhedsprincipper. Kvalitetssokker.dk har ikke adgang til disse data, hvorfor du med den største tryghed kan handle hos Kvalitetssokker.dk

Efter dit køb modtager du en ordrebekræftelse fra Kvalitetssokker.dk pr. e-mail – og pengene trækkes først fra din konto, når vi afsender pakken.

Kvalitetssokker.dk er ansvarlig for korttransaktionen samt de(n) solgte varer.

 

Levering 

På Kvalitetssokker.dk tilbyder vi gratis fragt med DoA, GLS og PostNord.

Ved bestilling afsendes ordren indenfor 1 til 2 hverdage. Undtaget herfra er varer, hvor det er angivet, at denne ikke er lagerført – her vil forekomme en yderligere leveringstid. Kvalitetssokker.dk afsender udelukkende ordrer til adresser beliggende i Danmark. Normal leveringstid til adresser beliggende i Danmark er 1-3 hverdage efter ordreafsendelse. Alle varer sendes med PostNord, GLS eller DoA, hvorfor Kvalitetssokker.dk ikke kan stilles til ansvar for bestillinger, hvis leveringstid tager mere end den forventede leveringstid.

Alle varer leveres så længe lager haves. Som udgangspunkt er det kun muligt at bestille varer, der er lagerførte.

Ved bestilling af både lagerførte varer og varer, der ikke er lagerførte, forbeholder Kvalitetssokker.dk sig ret til enten at afsende ordren delvist eller samlet, når samtlige bestillingsvarer er lagerførte.

Der tages forbehold for trykfejl, lagerstyringsfejl og prisændringer.

 

Retur-, reklamations- og fortrydelsesret

Skulle du mod forventning fortryde dit køb, kan enhver henvendelse herom ske op til 100 dage efter modtagelse af ordren. Herefter har du yderligere 14 dage til at returnere varen. En vare betragtes som værende brugt, hvis den bruges ud over, hvad der er muligt ved at afprøve varen i en fysisk butik. Det er muligt at returnere brugte varer mod en kompensation svarende til en eventuel værdiforringelse, jf. EU’s forbrugerrettighedsdirektiv af 13. juni 2014.  Du skal selv betale returfragten for varer der returneres. Alle varer der ønskes returneres bedes venligst sendes til:

Kvalitetssokker.dk
c/o Lasse Enggaard, Gamle Kongevej 79
6200 Aabenraa

I pakken bedes du vedlægge et dokument hvori du oplyser dit registrerings- og kontonummer, så vil hele ordrens værdi inklusive det af forbrugeren allerede i forvejen betalte fragtgebyr blive tilbageført dertil senest 14 dage efter vi har modtaget dokumentation for din beslutning om fortrydelse af købet. Vi gør opmærksom på, at det er nødvendigt at give os besked om fortrydelse af købet. At nægte modtagelse udgør således ikke gyldig hjemmel til at returnere varen. Vi gør opmærksom på, at du selv skal betale fragtomkostningerne i forbindelse med returnering af varen.

Foruden fortrydelsesretten har du ligeledes 24 måneders reklamationsret. Dette betyder, at du enten kan få varen ombyttet eller pengene tilbage, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

 

Forbehold

Kvalitetssokker.dk forbeholder sig retten til at ændre de gældende handelsvilkår.

 

Copyright

Alle billeder og tekster på denne hjemmeside er ejet af enten Kvalitetssokker.dk eller vores leverandører, hvorfor misbrug kan medføre politianmeldelse.

 

Abonnementsbetingelser

Generelt

Nedenstående abonnementsvilkår gælder for alle abonnementer på tekstilprodukter fra Kvalitetssokker.dk. Ved køb af abonnement eller andre varer/ydelser accepterer du Kvalitetssokkers abonnementsbetingelser, som vi forudsætter, at du har læst på forhånd.

 

Betaling og kvittering

Abonnementsprisen som oplyst på produktsiden trækkes automatisk for hver abonnementsperiode. Der kan udelukkende betales med digitale betalingskort. Vi accepterer VisaDankort, Mastercard og Maestro. Kvalitetssokker.dk lagrer aldrig dit kortnummer, udløbsdato og/eller dine kontrolcifre i forretningens systemer. Al data sendes som krypteret data ved hjælp af de nyeste teknologier og sikkerhedsprincipper. Kvalitetssokker.dk har ikke adgang til disse data, hvorfor du med den største tryghed kan handle hos Kvalitetssokker.dk. Kvitteringen for hver transaktion vedlægges i den respektive ordre, som du modtager inden for 1-3 hverdage efter hver ny abonnementsperiode.

 

Abonnementsændringer og opsigelse 

Du kan til hver en tid opsige dit abonnement. Opsigelse gælder kun for fremtidige køb.  Du kan opsige dit abonnement på følgende måder:

  • Du kan sende en mail til mail@kvalitetssokker.dk med dine kundeoplysninger samt en anmodning om, at dine fremtidige abonnementsaftaler slettes. Dette skal ske senest 5 hverdage inden den næste transaktion effektueres.
  • Du kan via din personlige side på Kvalitetssokker.dk slette din abonnementsaftale efter samme vilkår som ved metode 1, jf. ovenfor.

 

Kortindehavers ansvars- og hæftelsesforhold

Indmeldelsen er bindende fra det øjeblik, den første abonnementsaftale indgås. Kortholder er forpligtet til at betale det fulde beløb for abonnementsperioden og efterfølgende abonnementshævninger, med mindre abonnementet i mellemtiden er opsagt, jf. ovenstående regler for opsigelse.

 

Procedure for fornyelse og sletning af kortnummer

I tilfælde af, at du af den ene eller anden grund skifter betalingskort, betragter vi det som en opsigelse af abonnementet. Det vil sige, at vi ikke fornyer din abonnementsaftale. Vi trækker således ingen penge på dit betalingskort, ligesom vi ikke sender nye sokker afsted. I tilfælde af, at dit betalingskort er udløbet / spærret, sender vi dig en mail med information herom. Såfremt du ønsker at fortsætte din abonnementsaftale, skal du selv opdatere dine betalingsoplysninger via din personlige kundeprofil, hvor du vil blive viderestillet til vores indløsningsudbyder, der administrerer alle korttransaktioner.

 

Levering og reklamation

Ved hver abonnementsperiodes start tilsendes det aftalte antal sokker til kundens leveringsadresse. Skulle du mod forventning fortryde dit køb, kan enhver henvendelse herom ske op til 100 dage efter modtagelse af ordren. Herefter har du yderligere 14 dage til at returnere varen. En vare betragtes som værende brugt, hvis den bruges ud over, hvad der er muligt ved at afprøve varen i en fysisk butik. Det er muligt at returnere brugte varer mod en kompensation svarende til en eventuel værdiforringelse, jf. EU’s forbrugerrettighedsdirektiv af 13. juni 2014.  Du skal selv betale returfragten for varer der returneres. Alle varer der returneres bedes venligst sendes til:

Kvalitetssokker.dk
c/o Lasse Enggaard, Gamle Kongevej 79
6200 Aabenraa

I pakken bedes du vedlægge et dokument hvori du oplyser dit registrerings- og kontonummer, så vil hele ordrens værdi inklusive det af forbrugeren allerede i forvejen betalte fragtgebyr blive tilbageført dertil senest 14 dage efter vi har modtaget dokumentation for din beslutning om fortrydelse af købet. Vi gør opmærksom på, at det er nødvendigt at give os besked om fortrydelse af købet. At nægte modtagelse udgør således ikke gyldig hjemmel til at returnere varen. Vi gør opmærksom på, at du selv skal betale fragtomkostningerne i forbindelse med returnering af varen.

Foruden fortrydelsesretten har du ligeledes 24 måneders reklamationsret. Dette betyder, at du enten kan få varen ombyttet eller pengene tilbage, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.